det fattas ett inlägg ...

Jag var på sos möte i går , jag o mamma tjaffsa lite , osv o mamma sa att hon ville ha plasering på mig o sos bah det är det sista vi gör i detta läget!
iaf i dag är det alla hjärstansdag o jag saknar min äskling , hoppas han kommer hem snart , så fpr vi se om jag ska till han nått mer i veckan  eller om det blir till i hälgen , eller om jag åker dit överhuvve taget , iaf på torsdag ska jag tillbaka till sos på möte igen , fast själv o undra vad fan jag snacka om då ? typ att jag inte mår bra av att sitta hemma  hela dagarna (inte för jag gör det längre är ju i skagersvik hos eliaz) iaf så mamma kan inte få mig sitta hemma hela dagarna jag är 13 år går i skolan ( har faktiskt börja sköta mig bättre nu !) har pojkvän jag vill umgås med osv , men men

och sen så var jag nyss ute o gosa med hästarna o så fick dem värsta jävla dampet osv o börja springa runt o leka , såg jätte kul ut tror ddem tyckte det var rätt kul :)

Eliaz jag älskar dig med hela mitt hjärta du är mer än någon någonsin kan ge !<3
du är asså allt för mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0